Dressyrträning

Kommer aldrig bli en aktiv bloggare känner jag på mig ;) haha gör mitt bästa iaf.
Idag har jag och Morke iaf varit iväg på dressyrträning för bästa Johanna. Vi är nere i någon form av svacka just nu då vi har kämpat hårt ett tag nu med olika saker i dressyren så nu testar han mig lite, men de är bara att fortsätta kämpa på. Träningen idag gick mest ut på att få honom rundare i framförallt höger galopp, då han gärna skjuter in bogen och blir springig där just nu. Han streta väldigt mycket ibörjan men efter ett tag började han slappna av och i mellan åt var han super fin!!! :D



Ni får en gamal bild på mig och min snygging då jag typ inte har några nya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0