Här händer de inte mycket!

Usch vad dålig jag är på att uppdatera!!
Den senaste tiden har de inte hänt så jättemycket, vi har börjat små skutta lite igen och herr gul uppskattar de VÄLDIGT mycket ;). Dressyren går framåt, de senate dagarna har han varit hur fin som helst och vi jobbar för att de ska hålla i sig.
Sen har de ju varit Gbg horse show (om nån har missat de), blev en del shoping för min del tex ett skit snygg schabrak från schockemöhles nya kollektion, ett par vita JW ridbyxor och en kingsland tröja plus lite andra saker. Riktigt nöjd över mina inköp, men de sved lite i plånboken efteråt :P

Ska försöka göra den här bloggen lite roligare, så jag får mer motivation till att skriva (behöver nämligen ett ställe att skriva av mig på även fast jag bara skriver om vardags saker)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0