Tävlingsresultat

Börjar med att säga att mamma glömde både filma och fota idag, så tyvärr inga bilder idag heller...

Lc: Han var helt galen på framridningen och vädigt spänd pga kylan, väl inne på banan fick jag inte riktigt ihop honom, men kändes ändå rätt ok fick iaf 66% och tre poäng efter vinnaren ( var bara en placering ).

Lb: Han var lika pigg och glad men jag var frusen och de störde nog min koncentration lite då de blev lite missar här och där som drog ner massa på poängen, fick bara 57%.

Är hel nöjd med dagen idag då min fina lilla kille verkar tycka att de är kul att tävla nuförtiden och verkligen har framåt bjudning på banan. Med mer träning kommer allt gå mycket bättre!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0